Datoru, to perifēro iekārtu un programmatūras tirdzniecības veikals "DATO.LV" savu darbību ir uzsācis 2009. gadā. "DATO.LV" ir stabils un uzticams uzņēmums. Šo gadu laikā ir pierādijis sevi kā konkurētspējīgs starp plašo datorveikalu pulku un ieņem augstas pozīcijas preču apgrozījuma un tirdzniecības sfērā. Viens no svarīgākajiem veikala pamatprincipiem ir būt lojālam ar saviem klientiem, būt atsaucīgam un izpalīdzīgam. Mūsu mērķis- Jūsu gandarījums!
Sveiks!
Paldies ka esi izvēlējies DATO.LV veikalu, sava jaunā stacionārā datora pirkumam. Esam pagodināti strādāt Tavā labā šodien un arī turpmākos gadus, un parūpēties par to, lai Tu būtu gandarīts sadarbojoties ar mums. Turpmākajā tekstā vēlamies Tevi nedaudz iepazīstināt ar aktuālākajiem jautājumiem, kas varētu rasties klientam, pēc jauna datora iegādes.
STARP CITU, MĒS ESAM ARĪ -
INSTAGRAM - https://www.instagram.com/dato.lv
FACEBOOK- https://www.facebook.com/dato.lv
TikTok- https://www.tiktok.com/@dato.lv
TUR TU ATRADĪSI MŪSU DARBUS UN INFORMATĪVOS RAKSTUS
Un tātad-
Stacionārais dators ir sistēmbloks, kurš sastāv no vairākām komponentēm, kuras sakomplektējam mēs, Tevis izvēlētais datorveikals, un rūpējamies par veiksmīgu sistēmbloka darbību. Ja rodas kādi sarežģījumi, neskaidrības, jautājumi- tad vienmēr droši zvani un stāsti- uzdodam jautājumus mums, mēs palīdzēsim un atbildēsim uz visiem Jūsu jautājumiem. Nereti problēmas atrisinās jau telefonsarunas laikā. (28377010, datori@dato.lv).
Tāpat der atcerēties, ka stacionārais dators ir sava veida mašīna, kurai būtu vēlams veikt tehniskās, profilaktiskās apskates vismaz reizi gadā. Jo dators ir kā putekļu sūcējs- nepārtraukti esot ieslēgts, iesūc sevī apkārtējās vides putekļus un citus gaisa piesārņojumus. Datora komponentes izdala augstas temperatūras un laika gaitā zūd termo pastas efekts ( tā izžūst), un var sākties pārkaršanas problēmas, ja neievērojam datora apkopes nosacījumus. Tāpat arī ir vēlams datoru periodiski notestēt ar speciālajām komponenšu programmām, un laicīgi uzzināt un novērst kādas vājās, bojātās komponentes defektu, lai galarezultātā nesanāktu tā, ka viena detaļa salūztot bojā vēl kādu sistēmbloka komponenti. Bieži vien problēma nav acīmredzama, bet ja laicīgi veiktu kādu no speciālajiem testiem, tad varētu atklāties kāds cietā diska bojājums vai atmiņas kļūdas u. tml.
Viens no biežākajiem jautājumiem un arī kļūdām, ko pieļauj mūsu klienti- nepareiza monitora pieslēgšana stacionārajam datoram. Jāpievērš uzmanība, vai sistēmblokam video signāls nāk no mātes plates video izejām, vai arī no atsevišķās video kartes. Ja dators ir iegādāts ar kādu no jaudīgajām atsevišķajām video kartēm, tad atceramies- monitoru slēdzam tikai uz vienīgi pie atsevišķās video kartes, pie mātes plates neslēdzam klāt! Tas ir ļoti būtiski, jo nepareizi pieslēdzot monitoru, nebūs video signāla! Tāpat arī jāatceras, ka mūsdienu jaunajām videokartēm vairs nav VGA un DVI izeju, bet ir HDMI un DP (displayport) izejas, līdz ar to jānoskaidro kādas izejas ir Tavam monitoram, un gadījumā, ja nav HDMI vai DP, tad pērkot datoru, jānopērk pāreja, kas pārveidos piemēram HDMI pieslēgvietu uz VGA, lai būtu iespēja pieslēgt monitoru.
Otra populārāka aizķeršanas ir programmatūra. Ir jāsaprot, ka sistēmbloks pats par sevi ir dzelzis, kurš sastāv no vairākām komponentēm, bet par tā korektu darbību lielu lomu uzņemas programmatūra. Un pats galvenais, ko minam mūsu klientiem- uz jaunā datora instalējam tikai jaunāko programmatūru ( mūsdienās tas ir Microsoft WIN11), jo tikai tad dators strādās uz saviem maksimālajiem resursiem.
Trešā topa kļūda- problēmas ar cietā diska (HDD) aktivizēšanu. Pērkot stacionāro datoru ar ssd un hdd disku, pēc sistēmas uzlikšanas hdd disks nav redzams sistēmā līdz momentam, kad tas tiek aktivizēts. Tas pats attiecas arī uz nopirkta atsevišķi hdd ievietošanu sistēmblokā, kamēr mēs paši neaktivizējam caur labais peles taustiņš uz my computer /manage/ disk menagment disku un neiedodam tam burtu, tik ilgi viņš neuzrādīsies. Klienti bieži vien uztraukti mums zvana, un domā, ka sistēmblokā vispār ir aizmirsts ievietot hdd, bet problēma atrisinās jau pēc mirkļa saņemot konsultāciju pa telefonu, jo cietā diska aktivizēšana aizņem viens pāris minūtes.
Rīga, Kuģu iela 20
Tel : 28377010
E-pasts : datori@dato.lv
Pi, Ot, Tr, Ce, Pie : 12:00 - 19:00;
Sestdienā : 12:00-15:00;
Svētdienā : slēgts.
28377010